%content7%

גארי ויינרצו'ק מדבר על יזמים אמיתייים

לראות את הדקה האחרונה ולרייר על התובנות של היזם הסדרתי גארי ויינרצ'וק.


החל מדקה 19:33


המנחה שואל אותו לגבי ההבדל בין היזמים שעובדים בשביל ההצלחה שלהם לבין כל שאר ה"מזוייפים"?
התשובה של גארי תשאיר אתכם פעורי פה. גארי לא חושב לרגע ונותן את התשובה שגורמת לנו להאמין עוד יותר בתהליך שאנחנו עושים כאן ב Ariix Wellness Society.


גארי עונה במילה אחת "זכאות" (Entitlement) ומרחיב. 


אנשים חושבים שמגיע להם, מגיע להם מבלי שהם באמת עובדים ונותנים את מה שצריך כדי להגיע להצלחה. אין מישהו שחייב לכם משהו וכולם אוהבים להתלונן כמה קשה להם. רק שאין אדם שרוצה להקשיב לכמה קשה לנו, אין מישהו שאוהב שמתלוננים לו באוזן כל הזמן. אתם תיהיו המומים לגלות לכמה מה"מנצחים" חסרה תחושת הזכאות, תחושת ה"מגיע לי". רב המנצחים חושבים שלא מגיע להם. כמובן שאלה שחושבים שמגיע להם מתוך זכאות, כך הם משדרים את עצמם לעולם אך חשוב לזכור שיזמים כאלה באים והולכים. הכוכבים הכי גדולים פעם כבר לא בסביבה רק מפני שהם חשבו שהם חשובים, שמגיע להם, שהם מצליחים כשלמעשה הם לא.
גארי ממשיך ואומר שכשהוא מתעורר כל בוקר הוא חושב על כך שכל מה שהוא עשה עד כה בחייו מתרכז לכך שזה מה שמגיע לו לקבל היום בחיים. ואנחנו נוסיף לזה משפט משלנו "אם תמשיכו לעשות את מה שאתם עושים, תמשיכו לקבל את מה שאתם מקבלים". לא מגיע לו שום דבר מעבר, מוסיף גארי ואומר שהוא עומד מאחורי כל צעד שהוא עשה. הכל יכול להתמוטט יום אחד ולחדול להיות.


ברגע האחרון גארי מוסיף ואומר: "תחנקו את כל התירוצים שיש לכם בחיים ופשוט צאו לעשות משהו. צאו לעשות משהו כי עכשיו זה הזמן".​

 

בלוג

 

 

Ariix wellness Society

 

בלוג

 

 

Ariix wellness Society

 

בלוג

 

 

Ariix wellness Society

יצירת קשר

Ariix

Wellness

Society

שליחה

תודה רבה

הטופס נשלח בהצלחה

This field is required.

Invalid Phone

Invalid Email

אני רוצה לרכוש מוצרים!

אמרו שלום

Email: ariixwellnesssociety@gmail.com

Designed & Developed with Love

by Madyzine

Ariix

wellness

Society

Ariix Wellness Society Logo

.com